Öncelikle herkese selam dostlar, yerel fiyatlandırma ile ilgili son zamanlarda sorun yaşayan kişiler arttığı için bir konu hazırlama gereğinde bulundum.
Bu konu içeriğinde kısaca
Yerel fiyatlandırma sorunu nedenleri
Yerel fiyatlandırma sisteminin işleyişi
Yerel fiyatlandırma sorunu çözüm adımları
Gibi başlıklar halinde sizlere açıklayacağım.
Yerel fiyatlandırma sorunu nedenleri
VPN & Proxy Kullanımı: Eğer bir şekilde tarayıcınızda veya oyununa VPN açık şekilde giriş yaparsanız sonrasında yerel fiyatlandırmadan çıkma ihtimaliniz çok yüksektir.
Hesap paylaşımı: Siz Türkiye’de ikamet ediyorsanız ve X arkadaşınız yurt dışında ise o kişi ile hesabınızı paylaşırsanız otomatik olarak TR ip adresinden çıktığınız için yerel fiyatlandırmadan çıkabilirsiniz.
Kısacası TR ip adresinden, herhangi bir program araç vb dahil olsa asla çıkmamanız gerekmektedir.
Yerel fiyatlandırma sisteminin işleyişi
Gaijin suiistimali önlemek için yerel fiyatlandırmadan yararlanmak isteyen kullanıcıların o bölgede minimum 30 gün boyunda ip adresi alma şartı koydu ayrıca hesap ayarlarından hesabınızın losyonununu TR olarak yapmanız gerekmektedir.
Gaijin.Net / Profili değiştir bu adrese girerek hesabınızla oturum açın ve İkamet yerini Turkey olarak seçin.
Yerel fiyatlandırma çözüm adımları
Öncelikle sakin olun ve sakın VPN açarak farklı losyonlardan mağazaya giriş yapmayın bu işlemleri daha çok yavaşlatır ve çok uzun süre beklersiniz.
Oturum açma geçmişi bu adrese giriş yaparak oturumlarınızı kontrol edin ve Türkiye üzerinden giriş yaptığınıza emin olun yaklaşık 30 gün boyunca Türkiye ip adresi almanız gerekmektedir, 20. günde VPN vb açarsanız işlem en başa sarar ve bir 30 gün daha beklersiniz.
Her şey normal gözüküyor fakat halen yerel fiyatlandırmaya geçmediyseniz Gaijin Destek adresine gelip sağ üstte bulunan Sign in kısmına gerek Gaijin hesabınız ile oturum açın ve Submit a request kısmına tıklayarak Choose project: > War Thunderı seçin sonrasında Category kısmında Financial Issuesı seçin Subject kısmına şu metni yazın ( Local pricing problem )
Message kısmına sorununuzu İngilizce olarak anlatırsanız daha hızlı yanıt alırsınız tavsiye ettiğim çeviri aracını link olarak ekliyorum.
Ayrıca isterseniz örnek bir İngilizce mesajı da konuya ekledim.
Good afternoon, I have not switched to local pricing yet, although I have been getting an IP address through Turkey for about 30 days. Can you help me with this issue?
Ek olarak gelen yanıtlara göre bazen TR’de olduğunuzu ispatlamanız gerekebilir bunun içinde destek kaydına fatura vb ekleyebilirsiniz ama genellikle bu adımları uygularsanız Gaijin Destek ekibinin yoğunluğuna göre 1 ile 7 gün içerisinde dönüş yapılıyor.
Umarım bu rehber size yardımcı olmuştur iyi oyunlar 😃