Uzun zamandır beklenen F-14A Tomcat, bir İsrail helikopter teknoloji ağacı, ilk Çin helikopteri ve yeni bir bomba türü olan napalm oyuna eklendi.
İki yeni bölge, güncellenmiş Sun City haritası, düzinelerce yeni araç ve eski efsaneler için birkaç güncellenmiş model.
Ek olarak, tekrarlar için merakla beklenen geri sarma işlevi ve uzun bir hata düzeltmeleri listesi ve yeni özellikler sizi bekliyor!
Kara araçları
Bir düzineden fazla yeni kara aracı, oyundaki mevcut tüm ülkelere yeni araçlar eklendi.
ZTZ99A
G6 Rhino
Amerika
İngiltere
Italy
İsveç
Almanya
Sovyet
Japon
Çin
Fransa
Israel
Uçaklar
F-14A Erken Dönem
Amerika
Sovyet
Çin
Almanya
İngiltere
Jaguar GR.1A (Ayrıntılı kokpit eklendi)
Jaguar GR.1B (Ayrıntılı kokpit eklendi. Kokpit, TIALD ile silah ön ayarı kullanıldığında uçakta kullanılabilir)
Avenger Mk.II (Modelde güncelleme yapıldı)
- Lightning F.53 (Packet olarak şuan ki fiyatı 60$)
İtalya
Fransa
Helikopterler
İsrail ağacı için 6 helikopter eklendi ve Çin ağacına da ilk helikopter eklendi.
Z-19E
MD500
Çin
İsrail
AH-1G
AH-1Q
AH-1F
MD500-TOW
AH-64A Peten
AH-64D-I
Donanma
Efsanevi gebi HMS Hood ve 8 yeni gemi eklendi
HMS Hood
SMS Bayern
Amerika
Almanya
Sovyet
İngiltere
Japonya
İtalya
- Geniere (D555), 1972 (Premium araç)
Napalm War Thunder’a Geliyor!
Oyunumuzda, yangın çıkaran karışımlar, yüksek seviye hava araçlarında kullanılacak yeni bir silah türü olacak. Danger Zone güncellemesinde, oyunda Amerikan, Alman, Sovyet, İsrail ve Çin uçakları için bazı Amerikan ve Sovyet yapımı yangın bombaları görünecek. Gelecekte, farklı oyun ülkelerinin havacılığı için yeni tür yangın bombaları ekleyeceğiz.
Yeni haritalar ve görevler
Harita ve görev güncellemeleri
Helikopter PvE için yeni şablon. Oyuncuların “bölge” için düşman bölgesine inmesine izin verir. Oyuncuların seçilen noktaya inmeleri ve alanı ele geçirmeleri ve ardından kendi iniş noktalarından herhangi birine geri dönmeleri gerekecektir.
AI saldırganlarına eşlik eden siper savaşçıları PvE helikopterinde devre dışı bırakıldı.
Görevler tarafından kullanılan PvE helikopterindeki AI birimleri setleri, yüksek seviyeli birimlerin ilk helikopterlere savaşlara girmesini önlemek için mevcut eşleştirme sıralarına göre ayarlandı.
Ağır kara araçlarının katıldığı (haritada bir tank simgesiyle işaretlenmiş) tüm “kara saldırısı” görevleri yeniden düzenlendi.
Yeni ve daha ayrıntılı araç modellerinin oynanışı etkilemediği durumlarda kabul edilebilir kalitede eski modellerle değiştirilmesi.
Tank sayısını azaltmak
Araç sayısında genel azalma.
Tüm bunlar, önceki nesil konsollarda ve zayıf PC’lerde performansta önemli bir artışa izin verdi: “Afrika Kanyonu” görevindeki test yapılandırmasındaki ortalama FPS, ortalama olarak yaklaşık %30 arttı.
Güneş Şehri haritası elden geçirildi ayrıntılar iyileştirildi (çoğunlukla şehrin kenar mahallelerinde) 3 Bölgeye de yeni geçiş yerleri eklendi.
“Polonya” haritasındaki ev ve binalar elden geçirildi.
“Beyaz Kaya Kalesi” konumu yeniden düzenlenecek.
[Domination] Ardennes ve [[Domination] Wallonia görevlerinin adı [Domination #1] Ardennes ve [Domination #2] Ardennes olarak değiştirildi.
“Fulda Gap”, “Maginot Line” ve “Vietnam” konumlarındaki [Domination] ve [Battle] görevleri, ayrı görevler için elden geçirildi, herhangi bir savaş modunda oynanılabilir.
“Fulda Gap”, “Maginot Line”, “Vietnam”, “İsveç”, “Finlandiya”, “Kargo Limanı”, “Polonya”, “Polonya Tarlaları” konumlarındaki [Battle] görevleri, ele geçirme noktalarını yakınlaştırmak için yeniden düzenlendi.
[Battle] Arcade savaşlarında “Campania” konumundaki görev artık Gerçekçi ve Simülatör savaşlarındakiyle benzer doğma noktalarına sahip.
[Battle] “Sina Kumları” haritasındaki görevde artık her takım için ikinci bir doğma bölgesi var.
İkinci “El Alamein Savaşı”, “Mozdok”, “Hurtgen Ormanı” konumlarına yeni görevler [Domination #2] eklendi. Önceki [Domination] görevlerinin adı [Domination #1] olarak değiştirildi.
Enduring Görevleri
Avcılar için şablonlar elden geçirildi. Artık düşman uçaklarını AI kontrolü altında şu şablonlardan avlıyorlar: bombardıman uçakları, saldırganlar ve deniz bombardıman uçakları.
Bombardıman uçağı şablonunda, bombardıman uçakları ona doğru uçarken mevcut hedefin yok edilmesi durumunda hedefleri değiştirmek artık mümkün.
Kara Aracı modeli, hasar modeli, karakteristik ve silah değişiklikleri
Aşağıdaki İtalyan araçlarında 4,7 cm’lik topların yükleme süresi yeniden gözden geçirildi;
AB43 — Yeniden yükleme süresi 4,6′dan 3,3 saniyeye düşürüldü.
M13/40 (I) — Yeniden yükleme süresi 5,0 saniyeden 4,0 saniyeye düşürüldü.
M13/40 (II) — Yeniden yükleme süresi 5,0 saniyeden 2,9 saniyeye düşürüldü.
M13/40 (III) — Yeniden yükleme süresi 5,0 saniyeden 2,9 saniyeye düşürüldü.
Sahariano — Yeniden yükleme süresi 5,0 saniyeden 4,0 saniyeye düşürüldü.
47/32 L40 — Yeniden yükleme süresi 6,0 saniyeden 3,0 saniyeye düşürüldü.
Breda 501 — yan taraflar artık açık, çapraz hedefleme açıları artırıldı.
ZSD63 — yeniden yükleme süresi 25 saniyeden 13 saniyeye değiştirildi.
IS-2 “İntikam” — uçaksavar 12,7 mm DShK makineli tüfek eklendi.
M-51 (W) — 7,62 mm M1919 makineli tüfek, 12.7 mm M2 makineli tüfekle değiştirildi.
ZTZ88A, ZTZ96, ZTZ96A — Şanzıman oranlarının değerleri netleştirildi.
Strv 122, Strv 122B PLSS - slpprj m/95 mermisi mühimmat çeşitlerine eklendi. DM33 kabuğu, birinci kademe modifikasyonlarına taşındı.
ZTZ99-II, ZTZ99-III — DTW-125 mermisi DTC10-125 mermisi ile değiştirildi.
ZTZ99-II, ZTZ99-III — Radyo fünyeli DTB12-125 HE mermi ve ATGM GP125 cephaneye eklendi.
LAV-AD - bir kemerdeki atışa hazır mermi sayısı 500′den 385′e düşürüldü. Toplam mühimmat kapasitesi 1000′den 1155′e çıkarıldı. Top yükselme açısı +65′ten +60 dereceye düşürüldü.
M2A4 (tümü) - dikey nişan açıları -6/+19′dan -10/+20 dereceye ayarlandı.
M16 (Tümü) - Gövde malzemesi ve zırh kalınlığı 4mm inşaat çeliğinden 6.35mm haddelenmiş homojen çeliğe değiştirildi.
M26E1 - nişancı görüş büyütmesi 4,3-5х’den 4-8х’e ayarlandı.
Ferdinand - şanzıman parametreleri Elefant’ınkilere (vites sayısı) eşit olarak ayarlandı. Elefant’takine benzer şekilde daha önce gözden kaçan dahili hasar modeli parçaları eklendi.
Marder 1A3 - ağırlık 29.200′den 33.500 kg’a yükseltildi.
Sherman Mk.Ic, Sherman Vc (tümü) - cephane kapasitesi 77′den 80 mermiye çıkarıldı, ilk aşama 5 mermilik cephanelik eklendi.
M4 Tipo Ic - cephane kapasitesi 71′den 65 mermiye düşürüldü. Toplam ana silah mühimmatı, İngiliz modellerinden daha düşüktür, çünkü bu tanka ek bir cephanelik yerine bir makineli tüfek monte edilmiştir. İlk aşama 5 mermilik cephanelik eklendi.
Tip 75 - vites kontrol oranları ayarlandı, vites sayısı revize edildi.
Tip 75 MLRS - vites kontrol oranları ayarlandı, vites sayısı revize edildi.
Type 74 G - ağırlık 36.800′den 38.000 kg’a yükseltildi.
Khrizantema-S — Nişan alma kompleksinin dengeleyicisi eklendi.
AMX-13 M-24 - ağırlık 15.500′den 13.900 kg’a düşürüldü.
AMX-13 M24 - dikey sabitleyici eklendi.
AMX-13 M24 - top eğim açısı -10′dan -8 dereceye düşürüldü.
AMX-13 FL11 -ağırlığı 15.500 kg’dan 12.700 kg’a düşürüldü.
AMX-30 ACRA, AMX-30 DCA, AMX-30 Roland, AMX-30 (1972), AMX-30 - vites kontrol oranları ayarlandı, vites sayıları revize edildi.
AMX-50 Foch - vites kontrol oranları ayarlandı, vites sayısı revize edildi.
D2 - Mühimmat miktarı 108′den 120 atışa değiştirildi.
Aşağıdaki kara araçlarındaki taret hacimsel zırha dönüştürüldü: T-62, T-62M1, T-34-85 (D-5T)
Uçak ve helikopter modeli, hasar modeli, karakteristik ve silah değişiklikleri
Silahlar
MiG-21 (tüm modifikasyonlar) - yeni askıya alınmış silah düzenleme sistemine aktarıldı.
J-7II - yeni askıya alınmış silah düzenleme sistemine aktarıldı.
MiG-23 (tüm modifikasyonlar) - yeni askıya alınmış silah düzenleme sistemine aktarıldı.
MiG-27K, MiG-27M - yeni askıya alınmış silah düzenleme sistemine aktarıldı.
30 mm AKAN M/55 top — gizli kemer silah ön ayarından kaldırıldı.
75 mm BK 7.5 top — atış hızı dakikada 30 atıştan 40 atışa değiştirildi.
30 mm MK 103 top — atış hızı 380′den dakikada 450 atışa değiştirildi.
37 mm М9 top — yüksek patlayıcı parçalanma yangın mermisinin hızı 610 m/sn’den 792 m/sn’ye değiştirildi. Zırh delici yangın çıkarıcı merminin hızı 945 m/sn’den 929 m/sn’ye değiştirildi.
20 mm Hispano topu — patlayıcı türü PETN’den S.R.379′a düzeltildi.
R.550 Magic I — bir füze fırlatma sırasında aşırı yük sınırlaması 8G’ye ayarlandı
Morko-Morane — 20 mm MG-151 top, silah ön ayarlarına eklendi.
AH MK.1 — askıya alınmış silahlarda CRV7 yerine Hydra-70 füzelerinin kullanıldığı bir hata düzeltildi.
AH-1F — TOW-2 füzeleri eklendi.
F2H-2 — HVAR füzeleri, 250 pound AN-M57 bombaları ve 500 pound AN-M64A1 bombaları ile kombine varyantlar, askıya alınmış silah ön ayarlarına eklendi.
Mi-35M — B-13L füzesi ve S-13 OF füze blokları, askıya alınmış silah ön ayarlarına eklendi.
F-4 (tüm sürümler) - yeni askıya alınmış silah düzenleme sistemine aktarıldı
F-4J - AIM-7 füzeleri artık iç kanat direklerine monte edilebilir.
F-4E - artık 6 adete kadar AGM-65 füzesi taşıyabiliyor. GBU-8 güdümlü bombalar eklendi.
F-4EJ Kai — AIM-7E2 füzeleri AIF-7F olarak değiştirildi.
F-4E IAF — AIM-9E ve AIM-9P füzeleri, AIM-9D ve AIM-9G füzeleri ile değiştirildi. Bir AGM-65′li ön ayarlar kaldırıldı, 3 AGM-65′li ön ayarlar eklendi. Mevcut toplam ön ayar sayısı 6′ya çıkarıldı. GBU-15, toplam 4 bomba için GBU-8 güdümlü bombalarla değiştirildi.
F-4F ( tüm modifikasyonlar ) - Askıya alınan silahlara 3000 pound M118 bomba eklendi.
BLU-1 yangın bombası şu uçağa eklendi: F-5 (tüm ülkeler), F-104C, F-104G, F-104S, F-104S-ASA, F-84F (tüm ülkeler).
BLU-27/B yangın bombası şu uçağa eklendi: F-105D, B-57B, F-100D.
MK 77 mod.4 yangın bombası şu uçağa eklendi: A-4 (tüm seriler)
ZB-360 yangın bombası şu uçağa eklendi: MiG-21F-13, Su-7B, Su-7BKL, Su-7BMK
ZB-500 yangın bombası şu uçağa eklendi: MiG-21bis-SAU, MiG-23MLA, MiG-23MF, Su-22UM3K, MiG-21SMT, MiG-21bis, MiG-21S (R-13-300), MiG-23M, MiG-23MLD, Su-17M2, Su-17M4, MiG-27M, MiG-27K, Il-28Sh.
A-10A - HUD bilgilerinin görüntülenmesi düzeltildi.
Hampden TB Mk I (SSCB) - kulelerin mühimmatı düzeltildi.
SB (tümü) - kulelerin hedefleme açıları düzeltildi.
Yak-4 - taretin hedefleme açıları düzeltildi.
A-4N - 1.000 librelik bombalar ve AIM-9D füzeleri ile yeni silah kurulumları eklendi.
Kfir C2 / C7, A-7 (tümü), A-10A, F-4 (tümü), Nesher - pod topu M61′den GAU-4/A’ya değiştirildi
F-8E - 12 250 libre bombalı kurulumlardaki bomba sayısı 8′e düşürüldü.
AH-1S - ileri silahlar için hedef noktası modu eklendi.
F-104C / S, A-7 (tüm modifikasyonlar) – ileri top M61′den M61A1′e değiştirildi.
AH Mk.1 Apache - Hydra 70 roketleri CRV7 olarak değiştirildi.
F2H-2 - yeni silah ön ayarları eklendi: 4x HVAR + 4× 250lbs, 4x HVAR + 2× 500lbs. Ayrı bomba damlası eklendi.
F9F-5, F9F-8 - Ayrı bomba bırakma eklendi.
RS-132 roketleri şu uçaklarda M-13UM olarak değiştirildi: Su-8,Su-6,IL-10. Diğer uçaklar RS-132 yerine ROFS-132 roketleri aldı.
RS-82 roketleri şu uçaklarda M-8 olarak değiştirildi: Su-8,Su-6,IL-10. Diğer uçaklar RS-82 yerine ROS-82 roketleri aldı.
Diğerleri
E7K2 - kanatlar yırtıldığında arma kablolarını havada bırakabilecek bir hata düzeltildi.
Su-6 (AM-42), Su-6 (M-71F) - uçak zırhı eklendi.
AH-64D, AH MK.1, Ka-50, Mi-28NM, Tiger UHT, Tiger HAD, Tiger HAP — askıya alınmış silahlar menüsüne yeni grup eklendi. Silah ön ayarları gruplara ayrıldı.
Asılı konteyner UPK-23-250′nin kütlesi düzeltildi.
Silah menüsündeki silah simgeleri için çoklu düzeltmeler.
Uçuş modeli değişiklikleri
Ki-102, Ki-96, Ki-108, Ki-100 (tümü), D4Y3 — %100 gaz kelebeği motorunun çalışmasında bir hata düzeltildi, gaz kelebeği 2.600 rpm’ye yükseltildi. Flap ve kanatçık kontrolleri güncellendi. Devir yükseltme/düşürme hızı ayarlandı. Kalkış ve iniş kontrol edilebilirliği artırıldı. Aşırı ısınmayı daha yumuşak hale getirmek için motorun termodinamiği elden geçirildi.
Yer-2 (tümü) — uçuş modeli güncellendi. Motor modları ayarlandı. Yakıt depoları üzerindeki yakıt dağılımı düzeltildi ve ayarlandı. Kanatların, gövdenin, kuyruk ve pervane kanatlarının sürükleme kutupları yeniden hesaplandı ve ayarlandı. Kanatlar açılırken uçuş kontrolü ayarlandı.
A5M4, VG-33, MB-152c-1, MB-157, Wirraway — uçuş modeli, fiziksel modelin mevcut yeteneklerine uygun olarak tamamen elden geçirildi. Kanatların, gövdenin, kuyruk ve pervane kanatlarının sürükleme kutupları yeniden hesaplandı ve ayarlandı. Atalet momentleri ayarlandı. Motor modları ayarlandı. Yakıt depoları üzerindeki yakıt dağılımı ayarlandı.
IL-10 (tümü) — uçuş modeli güncellendi. Soğutma sistemindeki hatalar giderildi. Yatay uçuşun maksimum hızının tüm irtifalarda 15-20 kph fazla tahmin edilmesi nedeniyle bir hata düzeltildi. Kontrol edilebilirlik ve dinamik parametreler iyileştirildi.
Su-6 AM-42 — uçuş modeli güncellendi. Motor modları ayarlandı. Yakıt depoları üzerindeki yakıt dağılımı ayarlandı. Kanatların, gövdenin, kuyruk ve pervane kanatlarının sürükleme kutupları yeniden hesaplandı ve ayarlandı. Kanatlar ve dişliler uzatılırken kontrol edilebilirlik ayarlandı.
Yak-1,Yak-3, Yak-15, Yak-17, Yak-23 — uçuş modeli güncellendi. Kanatlar iniş pozisyonundayken yunuslamanın hesaplanması iyileştirildi, iniş pozisyonunda kontrol edilebilirlik ve dengeleme geliştirildi. Kanatlara Slipstream büküm etkisi iyileştirildi.
Mirage F1C — düşük ve orta irtifalarda orta (M 0.4…0.7) hızlarda mevcut itme gücü ayarlandı ve artırıldı.
Su-17, Su-22 — uçuş modeli güncellendi, kanatlar iniş pozisyonundayken yunuslama hesaplaması iyileştirildi, iniş pozisyonunda kontrol edilebilirlik iyileştirildi.
Donanma modeli, hasar modeli, karakteristik ve silah değişiklikleri
Donanma silahları
Hem ana kalibreli hem de yardımcı kalibreli silahlar için anında ateş etme seçeneği eklendi, Bu seçenek etkinleştirilerek önce ana kalibreli silahlar ateşlenir, ana kalibre yeniden yüklenene kadar ateş düğmesine basılarak yardımcı silahlar ateşlenir, Seçenek Kontroller > Donanma’da etkinleştirilebilir > Silah > Ana ve yardımcı kalibrelerin tek tuşla ateşlenmesi > Evet.
Deniz kuvvetlerinin 75, 76, 85 ve 88mm AP mermilerinin zırh delme katsayıları de Marre formülü için düzeltildi. Penetrasyon 5-10 mm azaltılmıştır.
PG 02 — 20 mm alt kalibre merminin balistik parametreleri düzeltildi, zırh nüfuzu artırıldı.
Tip K-8 No.13 Late, Tip K-8 No.13 — 8-cm/40 3. yıl tipi tabanca için uzaktan füze HE mermi eklendi.
IJN Mikuma, IJN Suzuya — 155 mm/60 Tip 3 top için uzaktan füze HE mermisi eklendi.
Alman Birinci Dünya Savaşı zırhlıları — 150mm/55 SK L/45 top mermilerinin balistik parametreleri düzeltildi. Uçuş süresi kısaltıldı, yörünge daraldı, zırh nüfuzu biraz arttı.
HMS Vega — arka ana kalibre taretinin altında kalma hatası düzeltildi.
RN Comandante Margottini - ikiz 20 mm’lik yuvalar, aydınlatma rampaları ile değiştirildi.
USS Fletcher, USS Cowell, USS Aylwin, USS Sumner, USS Moffett - gemi yan taraflarındaki şarjlı havan toplarının cephane kapasitesi, raflardaki derinlik hücumları ile artırıldı.
Saetta - Nettuno füzelerinin müttefik bir noktada yeniden yükleme süresi 8′den 12 saniyeye değiştirildi.
Pr. 1204 - Roketatarın kıç uçaksavar silahından ateşlenmesine izin veren bir hata düzeltildi.
Donanma modifikasyonları ve mürettebat becerileri
Tip K-3 No.1, Tip K-7 No.4 - 40 mm otomatik top için AP kayış modifikasyonunun adı düzeltildi.
RN Raimondo Montecuccoli, RN Eugenio di Savoia, USS Baltimore - deniz uçakları eklendi.
Sis perdesi ayarlandı. Gemi arkasında daha hızlı kaybolur ve hedef alınamaz hale gelir. Ayrıca daha sonra perdenin arkasından görünür.
Donanma özellikleri, fizik ve hasar modelleri
Mermilerin su üzerindeki etkileşimi iyileştirildi - silahlanma ve sekme sonuçları. Daha önce, su yüzeyine çarparken HE mermilerin burun fünyesi aracılığıyla kurulmasını tanıtmıştık. Artık tüm mermiler su yüzeyine çarptığında silahlandırılabilir ve ardından fünye kurulumuna bağlı olarak patlama yapılabilir. Bir mermi sudan sekerse, patlama su altında veya üstünde olabilir. Bir mermi bir zaman rölesi ile donatılmışsa ve suya çarparak silahlandırılmamışsa, sekmeden sonra bir geminin bordasına çarpabilir.
100 mm veya daha yüksek kalibreli gecikmeli hareketli mermilerdeki fünyelerin mekaniği değiştirildi: bir mermi, önceden ayarlanmış mesafe yerine zamanla patlar.
Amiral Hipper, Prinz Eugen - ana zırhlı güverte uçlarda düzeltildi. Ana kalibre kulelerin, üst güvertenin ve köprünün zırhlama malzemeleri düzeltildi.
Amiral Graf Spee — yardımcı silahların yükselticileri eklendi.
IJN Mogami, IJN Suzuya, IJN Mikuma — zırhlama düzeltildi.
IJN Kongo - kazamat silahlarının kalkanlarının malzemesi değiştirildi.
HMS Marlborough — ana zırh plakasının (305 mm kalınlığında) yüksekliği, planlara göre artırıldı. Güverte zırhının kalınlığı düzeltildi. Dahili kömür bölmeleri eklendi.
HMS Kent, HMS York — ana kalibreli taretlerin tabanının kalınlığı düzeltildi.
HMS Norfolk (78) - Zırh boyutu değiştirildi.
USS Baltimore, USS Pittsburgh - Ana kalibreli taretlerdeki zırh plakalarının geometrisi düzeltildi. Ana kalibreli taretlerin zırh kalınlıkları düzeltildi.
USS Arizona - Direksiyon dişlisinin üzerindeki zırh kalınlıkları, planlara göre 158.75 mm’den 114,3 mm’ye değiştirildi.
USS Helena, USS Brooklyn, USS Cleveland - Zırh güvertelerinin ve traverslerin kalınlığı düzeltildi. Kıç şarjör bunkerlerini örten zırh plakaları alt kenarda incelmiştir.
IJN Isuzu, IJN Kuma, IJN Sendai - Mühimmat mahzenlerinin üzerindeki zırhlı güverteler, üst güverte yüksekliğine yükseltildi ve kalınlık düzeltildi. IJN Kuma, IJN Sendai’nin ana kalibreli taretlerinin top kalkanlarının ön kısmının kalınlığı artırıldı.
IJN Yubari - İlk kazan dairesindeki geometri ve zırh kalınlıkları düzeltildi.
Zırh kuşağı delinmezken bazı zırhlılarda gövdenin delinmesine neden olan bir hata düzeltildi.
Donanma görsel modelleri ve görsel parçacıklar
IJN Kongo — pruva ana kalibreli taret atış açılarını sınırlayan filika mataforaları kaldırıldı.
USS Portland, USS Helena - yok edilen kulelerin görsel modelindeki hatalar düzeltildi.
IJN Hayanami — ikiz 25 mm’lik toplar üçlü olarak değiştirildi, pruvadaki 25 mm’lik yuvadan kalkanlar çıkarıldı.
HMS Cadiz - AA silah ekiplerinin görsel olarak ikiye katlandığı bir hata düzeltildi.
HMS Armada — yönetmen kontrol kulesinin modeli düzeltildi.
HMAS Tobruk,HMS Brissenden — Type 291 radarının modeli düzeltildi.
USS Detroit, USS Raleigh, USS Trenton - kazanların sayısı ve şekli ile kazan dairesinin şekli, planlara göre ayarlandı.
Albatros F543 — tekne vinçlerinin gösterimi düzeltildi.
USS Asheville — Ana kalibreli taret dönüş alanı artık güvertede haritalandı.
Arayüz
Koruma analizinde, bazı gemi modüllerinin görüntülenmesini engelleyen bir hata düzeltildi.
USS Candid, USS Asheville, LCS(L)(3), PG 02 — gemi tipleri bilgi kartlarında düzeltildi.
Radar devre dışı bırakıldığında radar arayüzünü devre dışı bırakma seçeneği eklendi.
Kurşunu hesaplamanın imkansız olduğu durumlarda torpido görüş göstergesinin rengi değiştirildi.
Diğer
Güvertede düşen mancınık uçaklarının ateşlenme süresi azaltıldı.
Bir deniz uçağının fırlatılmasına izin verilen kamera yönünün mancınık yönünden olası maksimum sapma açısı artırıldı.
Mürettebat sayısı kritik derecede düşük olduğunda tüm tekneler artık yangınla mücadele edebilir, tamir edebilir ve su pompalayabilir.
Menzil ölçüm süresi ve silah kontrol sistemlerinin güncellenmesi %20 oranında azaltıldı.
Mermi düşüşünün donanma işaretleri ve kurşun işaretleri daha duyarlı hale geldi ve konumlarının güncellenmesinde daha az gecikme oldu.
Teknelerdeki görevlerde, dayanma gücü biraz düşürüldü.
Ekonomi ve araştırma
“Danger Zone” güncellemesinin yayınlanmasından sonraki 14 gün boyunca, araştırma ağacında daha önce yeni güncelleme araçları bulunan araçları araştırmaya başlama ve araştırmaya devam etme fırsatına sahip olacaksınız. Yeni araçlarda doğrudan “Araştırma” penceresinde ilgili bir ipucu göreceksiniz. 14 gün sonra güncellemeden yeni araçlar araştırma ağacında araştırma yapmak için zorunlu hale gelecek.
İtalyan teknoloji ağacındaki yedek kara araçları değiştirildi. M13/40 (I) ve M13/40 (III) artık yedek değildir. Yeni rezervler, karşılık gelen BR değişikliği ile AB41 ve L6/40′tır.
M11/39 - Aracın sınıfı “orta tank”tan “hafif tank”a değiştirildi. Birim KMT ağacından hafif tank ağacına transfer edildi.
AB oyun modunda Ratel 20 - BR 7.0′dan 6.7′ye değiştirildi.
OF-40 MTCA - Altın Kartal ile satın alınabilir.
OF-40 MTCA - BR tüm oyun modlarında 9.0′dan 8.7′ye değiştirildi.
PUMA ve TAM 一 yer değiştirdi.
ZSU-23-4 ve ZSU-37-2 一 yerleri değişti.
ZSU-37-2 一 AB modundaki savaş derecesi 8.3′ten 8.0′a düşürüldü.
Phòng không T-34 ve M42 (Çin) 一 yer değiştirdi.
J1N1 ve Ki-45 tei 一 yer değiştirdi.
G.50 serisi 2 / G.50 AS serisi 7 (gruplandırılmış) 一 CR.42 ile grup dışına alınmıştır.
C. 200 serisi 3 / C. 200 serisi 7 (gruplandırılmış) 一 Seviye II’ye taşındı.
Sagittario 2 一 Seviye VI’ya taşındı ve G.91 YS’den önce yer aldı.
F.222.2 一, Martin 167-A3′ten sonra konuma taşındı.
N.C.223.3 ve M.B.174A-3 一 yerleri değişti.
MO-4 ve D-3 一 yerleri değişti.
Poltava - Araştırma ve satın alma maliyetleri değiştirildi:
SL 990000 => 790000 cinsinden maliyet
RP cinsinden maliyet 380000 => 320000
İtalyan havacılığında seviye VII açmak için gerekli uçak sayısı 3′ten 4′e çıkarıldı.
He 112 B-1/U2 (premium, Almanya) - Güncelleme yayınlanmadan önce uçağı satın almayı başaramayan oyuncular için araştırma ağacında gizli.
Rasmussen’in P-36A - Etkinlik aracı durumu yerine premium statüsü alındı.
Özelleştirme
Tüm uluslardan kara araçları için kamuflaj şemaları güncellendi. Kalite ve çözünürlük de iyileştirildi.
“Diğer” bölümündeki bazı çıkartmalar “Snow Globe”, “Logotypes”, “Battle Pass”, “Clan Awards”, “Holidays”, “Game update”, “Veteran” yeni bölümlere taşındı.
“Gizli” bölümüne önceki bitki süslemelerinin ek çeşitleri eklendi.
Ödüller
Arayüz
Mevcut yazarın kamuflajlarının pazardaki tekliflerinin görünümünün mekaniği iyileştirildi. Artık teklif, önceki incelemeden en geç 3 ay sonra ve yalnızca oyuncular bu kamuflaja sahip değilse tekrar gösterilebilir. Aynı araç için farklı kamuflaj teklifleri haftada bir defadan fazla gösterilemez.
Daha önce piyasaya sürülen kupalardan 40 kamuflaj, piyasada mevcut olan herhangi bir izleyicinin tekliflerine eklendi.
Uçak HUD’si iyileştirildi: roket görüşü elden geçirildi, 3. kişi görüşlü bomba görüşü güncellendi, arayıcı alan işaretleri ve havadan havaya füzelere sahip kilitlenme işaretleri, ayrıca uçuş ve motor parametreleri. Güncellenen göstergelerin rengi, hem manzaralar hem de uçuş parametreleri için ayarlarda ayrı ayrı değiştirilebilir.
Kara aracının isabet kamerası için atış sonucunun hızlı bir şekilde analiz edilmesini sağlayan simgeler eklendi. Kalan mürettebat üyeleri, isabet eden aracın ateş etme (silah simgesi), hareket etme (motor simgesi), topu doğrultma (kılavuz simgesi) ve paletlerin durumu hakkında şematik bilgiler görüntülenir.
Donanma gemileri için vuruş kamerası güncellendi. Artık yakın çekim, isabet alan düşman gemisinin alanını vurguluyor ve ayrı simgeler hasar durumunu gösteriyor.
Oyun Mekaniği
-Aktif radar arayanların mekaniği eklendi. Aktif radar arayanlar, yarı aktif olanlardan farklı olarak özerktir ve harici hedef aydınlatması gerektirmez. Bu, “ateşle ve unut” ilkesinin kullanılmasına izin verir, ancak aktif arayıcıların kilitlenme mesafesi önemli ölçüde daha kısadır, bu nedenle, daha uzun mesafelere fırlatıldığında, yörüngenin çoğunda atalet navigasyonu kullanılır.
Radar destekli ataletsel navigasyonun mekaniği eklendi. Radar bir hedefi takip ederken radar destekli atalet navigasyonu etkinleştirilir. Atalet navigasyonunun radyo düzeltmesinin kullanılması, bir hedef füze fırlatıldıktan sonra arayıcı kilitleme mesafesinden daha büyük bir mesafede manevra yaparsa, rehberlik doğruluğunu artırmanın yanı sıra ilk fırlatma koşullarındaki hataları düzeltmeyi mümkün kılar.
Radarların tarama sırasında izleme modu eklendi. Bu mod, radarın tarama sırasında birden fazla hedefi izlemesini sağlar. Bu mod aşağıdaki özelliklere sahiptir;
Tarama sırasında takip modu, örneğin konik bir tarama gibi klasik izleme yöntemlerinin aksine, bir hedefin radar uyarı sisteminin bir füzeyi algılamasını önler ve böylece hedefin saldırı konusundaki farkındalığını azaltır.
Tarama sırasında takip modunda, yarı aktif arayıcı füzeler dışında her türlü silahı yerleştirmek mümkündür.
Tarama sırasında izleme modu, tarama sırasında radarı kesintiye uğratmadan hedef arama arayanlar için bir hedef ataması sağlar.
Edinilen hedefin işareti HUD’da ve diğer izlenen hedefler yalnızca radar göstergesinde görüntülenir. “Kilitlenecek Radar/IRST hedefini seçin” düğmesine basarak hedefler arasında geçiş yapabilirsiniz.
Arcade Battles artık havadan havaya füzelerin güdümlü kafasının ele geçirme alanını artıran bir çarpan kullanmıyor. AB’deki havadan havaya füzeler için tarama ve yakalama bölgesi parametreleri artık RB’deki ile aynıdır ve gerçek füze parametrelerini kullanır. Bu mekanik başlangıçta AB’deki erken havadan havaya füzelerin etkinliğini arttırmayı amaçlıyordu, ancak oyunda daha fazla manevra kabiliyetine sahip füzelerin ortaya çıkması ve işaret fişeklerinin kitlesel olarak yayılması, homing’in tarama alanının arcade artışına yol açtı. güdümlü havadan havaya füzelerin başkanı, düşük çözünürlük ve oyuncunun istediği hedefi yakalama zorluğu ve füzenin işaret fişekleri için ayrılma olasılığının yüksek olması nedeniyle füzenin savaş performansını düşürmeye başladı.
Uçaklar için yeni bir tür silahın mekaniği eklendi - yangın bombaları.
Grafik
Manzaranın farklı yüzeylerindeki patlamalardan ve çekimlerden çıkartmaların görünümü iyileştirildi.
Aşağıdaki görsel efektler yeniden düzenlendi:
Havadan havaya ve havadan yere güdümlü füzelerin motorundan duman izleri.
Farklı yüzeylerde hareket eden kara taşıtlarının etkileri.
AP mermilerinin havada patlatılmasının etkisi.
ZSU 2S6′nın makatından çıkan namlu gazlarının etkisi
Kalibre 8-18 mm isabet mermisinin etkisi.
Düşen ağaçlardan düşen yaprakların etkisi.
Hard-kill aktif koruma turlarının etkisi.
Tüm izleyici turları, artık yörünge üzerinde başlatıcı renkten izleyici rengine renk kaymasının etkisine sahiptir. İz yırtma ile izleyici imha etkisi eklendi. Tracer, sekmeli izleyici mühimmatını kırabilir veya bir engeli geçemezse.
Geçici kenar yumuşatma (TAA) iyileştirildi. TAA daha hızlı çalışıyor, tankların çevredeki gölgelenme etkisi kaldırıldı ve genel kalite arttı. Yeni TAA algoritması daha hızlı çalıştığı için eski standart kalite TAA artık kullanılmamakta ve seçeneklerden kaldırılmıştır. Önceki algoritmalardan herhangi biri daha önce etkinleştirildiyse, varsayılan olarak etkinleştirilen yeni TAA algoritması.
Termal kameralarda ve gece görüş cihazlarında görsel efektlerin gösterimi iyileştirildi. Kıvılcım gibi küçük parçacıkların görüntülenmesi eklendi. Manzaraya çarpan zırh delici mermilerin etkileri üzerindeki sıcaklıklar düzeltildi.
Termal kameralarda ve gece görüş cihazlarında görsel efektlerin gösterimi iyileştirildi. Kıvılcım gibi küçük parçacıkların görüntülenmesi eklendi. Manzaraya çarpan zırh delici mermilerin etkileri üzerindeki sıcaklıklar düzeltildi.
Büyük kalibreli mermi vuruşlarının etkilerine yüzey tipine bağlı ışık kaynakları eklendi.
PC kullanıcıları için, hangara yüklendikten sonra önerilen grafik ayarlarını belirlemek için bir sistem testinin sunulduğu bir GPU Benchmark eklendi. Gerekirse yeniden test, Seçenekler > Grafikler > GPU Karşılaştırması açılarak başlatılabilir.
Sesler
VFM 5, IKV 103, IKV 91, PVRBV 551, STRF 90 hariç tüm kara araçlarındaki motorlarda artık yeni sesler var. Araçların hem içinden hem de dışından gelen seslerin doğallığına özellikle vurgu yapılıyor.
ZTZ-99 serisinin tankları kendi benzersiz motor seslerini aldı.
Kara araçlarının dönüş esnasındaki palet ve gövde titreşimleri için yeni sesler oluşturuldu.
Kara araçlarındaki taret dönüş mekanizmasının yeni ses tasarımı oluşturuldu.
TOW ATGM, daha gerçekçi yeni bir ses tasarımına kavuştu - ateşlemeden önce bir “fırça” alkışı. Bu “squib”, salınım enerjisinin jiroskopu döndürmesi gereken bir nitrojen silindiri açar. Eski ses tasarımı - dönen bir jiroskopun elektrikli tahrikinin vızıltısı, bu sese sahip olmaları gerektiği için Sovyet ATGM’lerine aktarıldı.
M61 Vulcan topu — yeni sesler eklendi.
PG87 ve ZU-23-2 topları için yeni sesler oluşturuldu.
Kontroller
- “Kamera Faresi Görünüm Hızı” değeri artık tüm araç türlerinde tutarlı. Daha önce kara araçlarında uygulanan değer daha düşüktü, bu da kara araçları ve uçaklar için farklı ayarlar gerektiriyordu.
Diğer
İstemci tekrarlarını geri sarmak için mekanikler eklendi. Geri sarma, bir tekrarda kaydedilen kilit noktalar arasında gerçekleştirilir. Tekrarı geri sarabilmek için, “Ayarlar” - “Tekrar oynatma ve izleme modu” - “Geri sarılabilir bir tekrar kaydet” ayarı etkinleştirilerek kaydedilmelidir. Burada ayrıca anahtar nokta kaydının sıklığını da seçebilirsiniz. Anahtar noktaların kaydedilmesi, ek PC veya konsol kaynakları gerektirir ve zayıf PC’lerde, özellikle ağır yüklü savaşlarda ve büyük gemilerin deniz savaşlarında, anahtar noktanın kaydedildiği anda kısa süreli FPS düşüşlerine neden olabilir. Bu nedenle, bu özelliğin etkinleştirilmesi oyuncunun takdirine bırakılmıştır.
Helikopter savaşları için yeni isteğe bağlı 3. şahıs görüş kamerası eklendi. “Ayarlar” - “Helikopter savaş ayarları” - “Sinematik 3. şahıs görüş kamerası” bölümünde bulunabilir. Bu kamera, helikopterin daha iyi görülmesini sağlayan ve yatay eksende hafif bir kaymaya sahip olan 10 derece daha küçük bir görüş alanı kullanır.
Hata bildirimleri için buraya tıklayarak geri bildirim yapabilirsiniz.
Not: Çok fazla teknik terimler olduğu için, Türkçe uyarlamalar yapmak zorunda kaldım, İngilizce kelimenin Türkçe karşılığı bizdekine tam denk gelmiyor, hatalar vb görürseniz konu altına yazabilirsiniz, iyi oyunlar şimdiden.